Generalforsamling 2026

Onsdag 18. februar kl. 19:00 – Spisning kl. 18:00

Bestyrelsen indkalder til vores årlige generalforsamling og opfordrer alle til at møde op og give deres mening til kende.

Dagsorden ifølge vedtægterne. Ønsker man forslag behandlet skal de sendes til formanden Henrik Guldberg, h.guldberg@privat.dk senest otte dage før generalforsamlingen.

Kom og spis tre stykker smørrebrød kl. 18:00 før generalforsamlingen. 75 kroner som betales på dagen. Klubben er vært ved drikkevarer. Tilmelding til spisning senest onsdag 11. februar til Morten Thomsen m@sydfynsmail.dk . Maksimalt 40 deltagere til spisning.